Des de la biblioteca de l'escola volem desitjar-vos un molt Bon Nadal!!!
Espai digital de la biblioteca del Col·legi Sant Andreu
25.12.12
23.12.12
Nova edició d'Amb Gust de Llibres!
El segon programa de la temporada ja està aquí!
Una edició molt nadalenca de l'Amb Gust de Llibres... esperem que us agradi!
17.12.12
Lectures de Nadal
Si no sabeu què llegir? O voleu posar algun títol a la vostra carta de reis... us deixem algunes recomanacions per fer una bona selecció.
30.11.12
L'escala del Sant Andreu s'omple de llibres!
Etiquetes de comentaris:
escala,
escola,
llibres,
Sant Andreu
29.11.12
1r. programa d'Amb gust de llibres!
Ja podeu escoltar el primer programa de la temporada d'Amb gust de llibres!
Aquesta nova temporada l'obrim amb un nou equip de col·laboradors i amb moltes seccions noves i d'altres molt renovades.
Una de les novetats d'enguany és la participació dels oients! En la secció de "La Pregunta" haureu de contestar a les diferents preguntes... tot un repte! Trobareu més informació en aquest blog.
12.11.12
Primera sessió d'Il·lustra't!
El divendres van engegar les sessions en directe d'il·lustració amb la Verónica González (Tarta de Luna) que ens va mostrar, una vegada més la seva capacitat credora i imaginativa amb un preciós conte il·lustrat.
Aquesta activitat mostra de manera clara com la imaginació, l'art i la lectura es poden combinar donant resultats espectaculars com el que vam poder veure i viure divendres passat.
Per veure els resultats podeu accedir a la galeria fotogràfica.
8.11.12
Comença l'Il·lustra't!
Aquest divendres inaugurem la temporada de l'Amb gust de llibres!
El proper divendres ens visitarà la Verònica González que ens mostrarà una manera peculiar d'entendre la literatura. La podeu conèixer una mica millor visitant el seu blog: Tarta de Luna!
Un taller dinàmic i ple de colors!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

